Äntligen kort på vårt nya hem...


förstår att ni väntat spänt på det....detta är iallafall vårt vardagsrum där vi målat tre väggar och tappetserat en. Blev riktigt bra trots att vi aldrig gjort det förut...

och så köket.....I LOVE....


Älskar mitt nya hus...älskar allt med det så jag går omkring här hemma och bara myser...visst, vi har mycket att göra innan allt blir klart men det känns bara skoj att få det precis som man vill ha det. I morgon får vi den sista rullen till vardagsrummet för såklart så räckte inte rullarna vi köpt. Fattas 2 voder. Sen efter det ska vi göra klart matsalsrummet.
Line trivs oxå,,,springer omkring här hemma och kryper upp och ner för trappen....

Kan inte bli bättre....

Kommentarer
Postat av: Bodil&co

Gud va fint ni fått de....Förstår att ni trivs där. Längtar tills jag o Lasse kan flytta till hus.

Kramisar

2008-12-03 @ 08:03:24
Postat av: Sofia

ÅHHH vad fint ni får det!!! Stor KRAM

2008-12-03 @ 08:19:16
Postat av: Magdalena

Å, va fint det är!

Snygg köksmöble. Min köksmöbel som kommer nästa vecka ser nästan likadan tror jag, fast jag har ett mindre bord för 4 stolar... Kommer du ihåg vad det heter?

Postat av: CAMILLLA

ååå så avundsjuk jag blir! Jag vill oxå! Vad fin ni har dt..nyfiken på hur det ser ut på riktigt! hoppas ni mår bra och att det gått bra att flytta även om det är lite småjobbigt. Men skönt att ni får det gjort innan jul. Kram på er

2008-12-03 @ 11:43:33
Postat av: Magdalena igen

Jaha, mina heter Brisbane. Jag trivs bra i lägenheten...

2008-12-03 @ 20:59:07
URL: http://muumaggan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback