Fullt upp!!!

Vilken dag...vilken dag. I morse stressade jag och Line iväg till förskolan före kl sju. Jätte mycket snö på backen så det var rätt kämpigt att gå upp för alla jobbiga backar med vagnen. Efter att ha lämnat en ledsen Line (jobbigt, jobbigt) skyndade jag vidare till mitt jobb. Där väntade en dag med mycket julförberedelser, luciaövning, julpyssel och pepparkaksbak...efter jobbet pulsade jag upp till Humlan och hämtade Line...som såklart blev såååååååå glad när jag kom. Skönt att få krama om henne och ta helg!!! Vidare till stan för att handla lite mat och sen var det med en stor kasse som vi tog oss hem. Väl hemma ser jag att det är dags att skotta....charmen med att ha hus!!! :-) nåja...det hade gått bra om inte Line protesterat, trött och slut som hon var efter en heldag på förskolan. Lite skottning hann jag med och huvudsaken är väl att Petter kommer in med bilen.....Nu ska jag göra pizza....hej svejs...

Kommentarer
Postat av: sandra

jajjamen! skotta e kul!

Men hellre så här än slask när det är vinter och snart jul!

2008-12-12 @ 20:16:20
Postat av: Mari

Ja, det är UNDERBART!!! :-)

2008-12-12 @ 22:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback