Kusinerna



...leker med duplo.


Igår var vi hem till Skinnsberg och träffade min bror, Bodil och Matilda. Det blev julklappsöppning igen..Line fick en rolig anka som gick och som skrek när man lyfte upp honom i halsen och 4 jätte fina tavlor. Ankan tyckte hon var lite dryg så efter att ha hört på den länge så kastade hon iväg den så den slutade fungera  :-)

Idag kom de över till oss, nyfikna på huset!!! De tyckte det var jätte fint här....förståss...såklart att de tyckte det. ;-)

Lite senare idag ska Petter på fest hos en gammal kollega. Jag var oxå bjuden men jag var ju ut i torsdags så ikväll blir jag hemma med Line.

Tänker på min stackars mamma som har öronvärk!! Hoppas det går över snart....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback