Min lilla stumpelumpa...

Idag när jag lämnade Line på förskolan blev hon såååååå ledsen när jag skulle gå. Hon ville följa efter mej och grät och grät och grät!! Det gjorde så ont i mitt mamma hjärta då....ville helst av allt bara gå tillbaka till henne och krama om henne..men jag vet ju att man inte ska göra så, det blir ju så mycket jobbigare då...men det var svårt.....

Nu ska jag snart äta lite sen middag...hungrig som bara den...
trött oxå..Line vaknade kl fem i morse och hade kissat i genom allting. Även täcket och snutten var blöta. Så det var bara att gå upp och duscha. Hon har kissat i genom flera nätter i rad nu så vi får börja byta på henne när hon sover så kanske blöjan håller....

Magen kurrar   hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback