Snart jul!



Idag blev det bus med Erik och Adam på förmiddagen, i deras nya lägenhet som är så fin och mysig! Barnen lekte för fullt och jag och Annmari hann uppdatera oss om vad som hänt sen sist...

I morgon är det dags för jobb igen och förskola för Line. Hon går endast måndag och fredag denna vecka så det blir inte så mycket...tycker jag är skönt! För en annan väntar en hel lååång vecka...usch...jag behöver vara lite ledig känner jag. Tur att det snart är jul och ledighet... jag kommer bli ledig rätt så länge ser det ut som....SKÖNT! Ska bli så mysigt med jul! Lines andra jul men ändå den första...hon var så liten sist och inte så medveten om vad som var på gång. Helt annat detta år...

Nu ska jag slänga mej i soffan, dra filten över mej och glo på tv. Skönt slut på söndagskvällen...(stackars Petter som är på jobbet)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback