Kvällens melodifestival...

........vad säger man...Man vet aldrig hur det ska gå. Trodde på Androla och Ola som finalfinalister och på Sanna och bröderna Rongedal till andra chansen. Tvärtom blev det och rätt skoj var faktiskt det. Carolas min när de inte kom direkt till final.....kul!
Rolig överraskning oxå att Tvillingarna Rongedal var med ikväll. Petter och jag såg "Så ska det låta" för ett år sen ungefär där dom var med och det var det bästa avsnittet av programmet som jag sett. De var grymt bra på att sjunga och otroligt samspelta...så även i kväll även om låten kanske inte var den bästa!!!

Jag är en schlagernörd...

Va till Skinnsberg idag. Blev bjudna på mat av mamma och pappa. Bilen blev tvättad oxå och det var på tiden.

Nu ska jag gå och lägga mej...uppe sent ikväll men vad gör det nu när jag har sovmorgon i morgon. Ni med barn vet hur underbart det är!!!

Sov gott!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback