Sjuk men glad ändå

37461-434
.
..tur är väl det..

Line har lärt sej att klappa händerna!!!

I natt blev det inte mycket sova. Line vaknade hela tiden i sin säng så när Petter och jag gick och la oss så la vi henne i vår säng. Hon sov så oroligt och lät som en grymtande gris, snorig och täppt som hon är att varken Petter eller jag kunde sova. Tillslut gick Petter och la sej på soffan. Jag fick sova lite senare på morgonen istället..... Jag kan tänka mej att i natt blir det inte mycket bättre...

Line vill inte äta mat nu när hon är sjuk. Mellanmål går bra och såklart vällingen... :-)

Inte gjort mycket idag. Känner mej riktigt seg. Men jag lär nog få lite energi om en timme när det är dags för Body combat.

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Det är nog all bra schlagermusik som får Line att klappa i händerna! :)

Lördagsens final var ingen höjdare precis...

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback