...........9 januari (trött på rubriker)

Nerplockning av julen sker snart... brukar dra en lättnads suck när detta är dags men i år har jag inte hunnit tröttna på alla ljus och julpynt. Julen har passerat så snabbt att jag knappt hann med. Ja, ja snart är det dags att fira midsommar och sen är det dags att köpa julkalender igen.

Träffade Annmari och Erik idag. Har inte sett lilla Erik på tre veckor och massor hade hänt. Han står stadigt nu när man håller i han och sitter gör han oxå betydligt mer stadigt än sist. Inga spagettiben där inte....
Jag och Annmari plåter Erik och Line som två galna turister när vi ses. De är ju bara så söta tillsammans!!!

Va på step up ikväll. Endast några pass kvar av step upen innan det blir ett annat program så det gäller att passa på. Efter det kommer ett "fys pass". Lät riktigt skoj så jag går väl på det sen...bara jag nån gång blir av med alla kilon som är i överflöd så är jag nöjd!

Nu ska jag sova...alldeles för sent för mej!!! Man vet ju aldrig hur natten blir. I natt sov Line bra till klockan 04:00 då hon hade svårt att somna om.

God natt!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback