God morgon!!!

37461-416
Line på babycafè

I natt fick jag sova jätte bra. Skönt efter några nätter då Line vaknat vid 3, 4 tiden och inte velat somnat om. Känner mej riktigt utvilad nu!

Igår kväll var jag ut och käkade med mina kollegor. Avtackning av min kollega och sen för hon som jobbat istället för mej och som nu fått ett nytt jobb. Fick träffa min nya kollega oxå som börjat för några veckor sen. Hon verkar trevlig och positiv så det blir nog bra sen när jag i höst ska börja igen. Mycket jobbsnack blev det och faktiskt så längtade jag tillbaka lite...men nu när jag sitter och tittar på Line som sitter i soffan och leker så NEJ...JAG LÄNGTAR INTE!!!

Idag ska vi träffa Linda, Molle och Maja för lite lunch på kina.

Längtar till lördag!! Tjejfest och utgång!!!
37461-415
Line med sin älsklingsleksak just nu! Ett snöre..... enklare än så kan det inte bli!!!

Kommentarer
Postat av: Sussie

Vilken söt glafis hihi... börjar bli stora damen, visst går tiden för fort? Vilgott röjer för fullt här hemma *pust haha* Hoppas allt är bra med er, men det verkar så! Ha det så bra krama Line från oss...

2008-01-31 @ 12:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback