Ett besök på skärsjön

gjorde vi idag. Skoj att återse mitt gamla favorit sommarställe. Line fick doppa sej lite men hon var inte på sitt bästa humör och inte så badglad idag. Men det var skoj att leka med hink och spade iallafall. Träffade Susanne och några andra bekanta men mest var det en massa främligar där faktiskt!

Är engagerad i arbogafallet. Vem kan egentligen låta bli att inte bli det??? Jag tycker det är så fruktansvärt hemskt att jag helt enkelt inte kan låta bli att läsa allt som har med fallet att göra. Nu har rättegången börjat och det finns INGA bevis!!! Hur kan detta vara möjligt? Om det är tyskan som gjort detta så hur kan hon ha gjort det utan att lämna något efter sej? Hon verkar ju ganska så instabil, lite "galen" och inte så jätte smart. Och det finns inga tecken på att det skulle vara någon annan heller och allt, precis allt tyder ju på att det är hon. Går hon fri ifall inget binder henne, för att de tror att mamman inte kan minnas fast hon säger att hon gör det!!! Kan en kvinna som mördat 2 små barn gå fri?????????

Då blir jag livrädd!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback