Ett trist inlägg

Petter har åkt till jobbet...tre 12-timmars pass framför sej och så är han inte helt frisk heller stackarn!!!!! Line har somnat och jag sitter här, bloggar och äter sallad. Låter nyttigt men jag kommer nog slänga i mej något annat gott och onyttigt sen... :-) det är ju fredag.....

Idag var Mamma, Lasse, Robin, Matilda, Mikaela och Bodil hit på lite fika. Jag gjorde två kladdkakor igår så det mumsa vi i oss. Petter fick med lite till jobbet oxå att bjuda på.

I morgon ska jag till skinnsberg. Blir nog så att jag sover över där eftersom Petter ändå jobbar. Ska träffa Carina och Iris oxå så det ska bli kul...

Glor lite på dr. Phil...är det bara jag som tycker det är bra?????????? Säkert....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback