Jäkla regn...

Blev ingen hamnkrog igår eftersom det var så dåligt väder. (Jag är så trött på den svenska sommaren.... ro hit lite sol!!!!)Så vi gick till järnvägsrestaurangen istället och därefter till Greenman. Vi hade en mycket trevlig kväll men det var sådär på GM. Inte så mycket folk och musiken var kass.

Idag när jag piggnat till åkte jag hem till Lisettes och Mickes nya hus och kikade. OJ OJ OJ va mycket jobb de har framför sej. ALLT ska göras om eftersom huset bara stått och förfallit utan att någon brytt sej. Men att det kommer bli super bra sen när de är klara med allt.....finns det ingen tvekan om!!! Ska bli spännande att följa renoveringen....

Sen åkte jag till Skinnsberg. Lasse och familjen har kommit så det var skoj att träffa dom igen! I morgon kväll ska vi grilla. Egentligen var ett besök på kolmården planerat men det satte vädret stopp för såklart. Så vi väntar tills det blir lite bättre väder...nån dag i veckan blir det iallafall!!!

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Va tråkigt att det inte blev någon hamnkrog!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback