Lovely

Skönt väder idag...men det kunde blåsa lite mindre....aldrig nöjd...hahahaha!!! Jag och Line var som vanligt ner till lekparken nu på morgonen och sen tog vi en liten promenad. Det går inte direkt snabbt när man är ute med Line. Hon går ett par steg sen ser hon nåt intressant, en pinne, en sten eller ett löv eller nåt. Allt ska pillas på...Men vi har ju inga tider att passa så det gör absolut ingenting!!! Det är så härligt att få vara hemma med Stumpelumpan och jag njuter nu av min sista månad i friheten... Liiiite jobbångest har jag!!!!

Nu ska jag snart ge Line lite lunch sen är det dags för Line att sova lite. Undra vad jag ska hitta på då????
Kanske glo lite i SE& HÖR....

Senare idag ska jag och Annmari iväg och springa lite sen ska jag träffa Lisette på en fika på stan! Nice...

Ha en bra dag i solen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback