Första doppet...

   
...tog vi idag! Faktiskt var det riktigt skönt. Speciellt när man var svettig efter en hel dag ute. Line tyckte såklart att det var skoj att få bada men lite kallt tyckte hon nog att det var i början.

Nu är Lasse på KIZZ i Köpenhamn. Åh...jag vill oxå!!!!!!!!!!!!!!!! Jag hoppas att det blir en bra konsert men jag tror faktiskt att det kvittar lite hur själva konserten är...att bara se dom igen räcker..iallafall för ett gammalt kizzfans som min bror! Ja, för mej hade det nog oxå räckt!  


Lite vattenlek!!!

Nu ska jag diska lite... Sen har jag köpt glass som jag ska moffa i mej. Det är tur att jag tar mina promenader. Vem orkar tänka på att vara nyttig när det är sommar!!!! :-)

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Vilken snygg bad-tjej! :)

Vi har det varmt å skönt... Tur att vi kan ha vattenkrig på jobbet... :)



Det helt okej att avstå från kedjebrevet... Då prövar jag med någon annan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback