SOMMARFESTEN!!!

Hade jätte skoj igår!!!!
Hade tur med vädret så vi satt ute och grillade. Åt spett (alltid), min hemgjorda potatissallad, gravad lax, sallad och grillad majs. Drack många goda drinkar till det!!! Trevligt trevligt!!!! Mumsigt mumsigt!!!!

På Greenman träffade jag på massor med folk som jag inte sett på länge så det var skoj och NO FUN rockade verkligen loss och folk blev som galna. Slängde sej ner från scenen, hoppade på varandra och slängde av sej kläderna. De spelade min favorit no fun låt " I HAVE SEEN"!!! Hade tyvärr fel skor på mej..så jag fick så himla ont i fötterna efter ett tag. När jag och Petter gick hem så turades vi om att gå barfota...fick ha på mej Petters skor och sista biten hade vi en sko var....ha ha måste ha varit en rolig syn!!!! Helt klart en riktig lyckad kväll och jag mår faktiskt bra idag förutom att jag är såååå trött!!!

Nu ska jag piggna till och ikväll ska vi hämta hem lilla plutten. SAKNAR henne sååååå nu!!!!!!!! Det hade iallafall gått jätte bra hemma hos mormor och morfar. Hon verkar inte bry sej alls om att vi inte är där!!!! Hon är verkligen
en trygg liten tjej!!!                                                     
Sommardrink

Kommentarer
Postat av: Angelika

Hahaha.. nu är den updaterad..

Va kul att du hade skoj i går..

Och va skönt att det gick bra med Line hos

mormor och morfar.. Det är då man känner

att allt funkar och man kan göra om det igen..



ha det gott.. kram

Postat av: Bodil&co

Haha de låter ju verkligen som att kvällen var lyckad..... hade varit kul o se det med skorna.

Kramisar

2008-06-29 @ 15:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback