Gårdagen

Nu är ni väl alla sugna på att höra hur de 2 snyggingarna hade det igår....

....Riktigt skoj!!!!! Det roligaste var att träffa min underbara vän Susanne. Som jag även ska träffa nästa helg i Stockholm. Vi drack vin och cider här hos mej och så käkade vi lite sallad för att få den bästa förutsättningen att må bra dagen efter. (lyckades ganska bra med det..bara sååå trött). Vi åkte jätte tidigt till Greenman för att slippa köa men såklart var det redan kö trots att klockan inte var med än ca halv tio!!!! Men det gick snabbt att komma in och vi hann ju även att få i oss lite mer cider så det var ju bra!!! Viktigt att fylla på så man inte blir nykter...
Vi dansade loss mest hela kvällen och jag hade jätte skoj. Träffade på 3 kusiner och några bekanta grabbar från Skinnsberg så det var skoj!

Ännu roligare får vi nästa helg....Blue moon bar i Stockholm blir det nog...

Jag undrar bara hur man orkar med det här livet..att dricka och partaja varje helg...efter nästa helg så blir det nyktert lääänge....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback