Lite minisemester

Solig torsdag idag. Man blir så mycket piggare nu när det är ljust ute när man vaknar vid halv sju tiden. Känns underbart att våren snart är här och sen sommaren....

Idag ska vi käka lunch ute någonstans med Annmari och Jocke. Annars idag ska jag fortsätta med städningen som jag påbörjade igår, tvätta och så ikväll ska jag ut och gå. Och så ska jag packa...i morgon drar jag ju till Stockholm för att hälsa på Susanne...något jag verkligen ser fram emot. Ska bli både kul och skönt att åka iväg. Som småbarnsförälder behöver man komma bort lite ibland....men jag kommer ju såklart sakna lilla stumpelumpan och undra minst 100 gånger vad hon och Petter gör och hur det är med henne!!! För Petter ska det nog bli kul att få vara själv med Line. Första gången som han ska ha henne själv i 2 dagar och en natt. Jag vet att det kommer gå super bra!!!

Nä nu ska jag väcka Petter och sen ska jag leka lite med Line...(hon kämpar för fullt för att ta sej fram men nej....svårt det där.....)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback