Måste skryta lite

Eftersom jag brukar skriva om när Line sover dåligt på nätterna så måste jag ju såklart skriva när hon sover bra oxå och det gör hon nu! Flera nätter i sträck har hon gjort sin mamma såååå glad! Somnar in ca 18:30, vaknar ca 04:00 får ny blöja och välling, hon somnar om och sover till ca 07:00. Hon har blivit jätte duktig på att somna in själv så vi lägger oftast bara ner henne och efter ett tag så sover hon!

Idag var vi ut på en promenad. Såklart var det fina vädret förbi och borta så vi fick gå i regnet. Men det var rätt skönt det oxå.

Ikväll är det som sagt ännu en delfinal i meldifestivalen. Jag följer det slaviskt och bänkar mej framför teven. Ikväll får jag sällskap av Lisette och Sofia och det ska bli såååå skoj! Längtar efter lite sällskap..av det vuxna folket!!!

Nu ska jag hoppa in i duschen så det är gjort innan Petter ska gå till jobbet. Han ligger och vilar lite...usch...jobbigt med 12 timmars nätter!!!

Ha en bra kväll alla ni!!!

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Imorgon får ni följa Kristian i fädrens spår...
Om ni går in på vasaloppet.se kan man söka efter hans resultat där! Han har startnummer 8384
Mor och jag kommer att sitta i soffan och vara nervösa. Hon har prenumerarat på tiderna i mobilen.

Ha en skön kväll!

Postat av: Mari

Spännande!! Vi önskar han lycka till!!!
Jag tror att Petters kompis Olof är med oxå!!!!
Det måste vi se!!!

2008-03-01 @ 18:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback