Söndag

Har fortfarande inte riktigt smält att Nordman tog sej till final igår. Kasst! Har de någonsin varit populära???  "Vandraren" spelades ju rätt mycket när jag var typ fjorton år men sen då???? Men jag tror nog att de gick vidare mest för att Carola INTE skulle göra det! Ja ja ska bli intressant att se vem som tar hem det nästa Lördag! Jag hoppas på Perrelli..det är ju iallafall en schlager låt!

Senare idag är det bebisbesök som gäller. Vi ska träffa lilla Teo! Sandras och Billys lilla pojke!!! Ska bli roligt!!!

Nu ska jag fortsätta äta min tonfisksallad innan Line vaknar upp från sin andra vila idag!!


Kommentarer
Postat av: Magdalena

Jag kommer också att hålla tummarna för Charlotte på lördag! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback