Stockholm

Är hemma hos Susanne nu efter en dag på stan....jätte skoj att vara här i Stockholm. Länge sen jag var här sist. Underbart väder så efter lite shopping, (handlat bara till Line, trökiga jag) lunch och lite strosande så intog vi dryck på en uteservering...med en filt så frös vi inte såååå mycket!!! Vi längtade till sommaren dock....härligt mysigt iallafall att sitta där och glo på folk! Träffade på en tjej när vi satt där, en som jag känner lite grann och som jag träffade på för en vecka sen i Skinnsberg. Uteserveringen kommer vara hennes arbetsplats under sommaren och det pratade jag och Suss om och så plötsligt kommer hon förbi, världen är bra liten ibland!!! Och komisk!

Nu ska vi snart käka lite sallad sen är det dags att dra i gång festen.... vi hörs!!!

Många pussar till Line.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback