Älskar dej Line! Underbara tjej!




I dag åt jag och Line frukost med Camilla och Clara på vallonen! Efter det blev det en promenad.

Har även träffat Lisette, Emma och lilla Elsa idag. Elsa hade växt sen sist och hon är verkligen så lik sin pappa.... Line var intresserad av Elsa och ville gärna peta på henne när hon låg på golvet. Line visade att hon kan gå lite nu!!!

I morgon är det fullt upp. På förmiddagen ska jag handla lite mat och sen ska jag träffa min mamma och morbror ute vid björsbo. Ska handla lite blommor till balkongen. Lite senare kommer Annmari. Vi ska ta en promenad, handla lite till kvällen och sen käka nåt gott. Sen är det party party!!!! Ska bli riktigt skoj...trots att jag och Annmari känt varandra hela livet så har vi endast festat ihop ett fåtal gånger så vi har mycket att ta igen.... kan bli farligt.....!!!! :-)
Petter och Line ska vara hemma hos mamma och pappa hela kvällen!

Ikväll får vi se om Perrelli tar sej vidare till Eurovision. Jag har svårt att tro att hon ej skulle gå vidare...

HA EN BRA KVÄLL!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback