Hemma igen...


Så roligt att träffa Malmögänget..."Lilla" Matilda var inte så liten längre utan hade växt mycket sen sist...pratade och sjöng.

En dag gick vi på stan och shoppade. Köpte sommarkläder till Line och så fick hon lite kläder av mormor och morbror oxå. Fanns hur mycket fint som helst att köpa...speciellt till flickor!!! Jag kände mej helt lyrisk där inne bland alla fina kjolar och klänningar. Hade kunnat köpa hur mycket som helst om jag hade haft råd....
Köpte lite sommarkläder till mej själv oxå och så lite smink.

Annars har vi varit ute och gungat med barnen, promenerat och hälsat på Bodils familj. Träffade Sussie med familj oxå och det var skoj eftersom jag bara sett hennes barn på kort och dom likaså med Line. Line gav Vilgott 1 år en puss på munnen....hur gulligt är inte det!!!!!!!!!!!!! Hon har redan fattat det där med grabbar......

Träffade på en tjej i toalettkön som jag gått i samma klass med i mellanstadiet. Kände direkt igen henne och hon kände igen mej oxå...hm har jag förändrats så lite på så många år tänker jag nu....
Pratade med Regina Lund oxå där i kön. Toalettsnack..."är det upptaget där?"....sånt prat men ändå......

Pusskalas igår med Petter..... :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback