Oj oj vilken nattning...

37461-496
(Underbart söt i kläder från mormor och morfar!!!)

Äntligen sover Line....en timme tog det att få henne att somna. Hon somna in men vaknade hela tiden efter några minuter och var ledsen. Har sprungit som en jojo fram och tillbaka och maten som jag hade gjort i ordning fick jag slänga i mej i omgångar. Så nu ska det bli skönt att slappa lite i soffan.

Idag vaknade jag och kände mej helt frisk så det blev inte så mycket med mina sjukdomssymptom vilket var väldigt skönt. Så i morse gick jag och Line på babycafe. Hade inte varit där på länge nu och plötsligt så är Line en utav de äldsta. Hon är ju överallt nuförtiden så jag hade fullt upp med att hålla koll på henne. Hon ville gärna fram och klappa på de små och inte alltid så försiktigt.  

Hemma kan man inte släppa henne med blicken särskilt länge. Hon kryper ofta fram till öppna spisen och petar på alla ljus, smakar gärna oxå på dom. Hon drar i sladdar, öppnar skåp i köket och byrålådor drar hon ut. Hon kryper direkt in på toaletten ifall dörren står öppen och där finns det ju en massa skoj att leka med....papper, tidningar och toalettlocket....toalettborsten ser skoj ut oxå men den har jag tack och lov sett till att hon inte får tag på.  

Idag käkade vi lunch med Annmari och Jocke på kina.

Självklart har Line och jag varit i lekparken och gungat idag...alltid, varje dag!!!

Kommentarer
Postat av: Bodil

Hej på dig. Nu har vi oxå skaffat en blogg kände man va ju tvungen att följa trenden hihi. www.matildasmums.blogg.se.
kram

2008-05-08 @ 09:58:19
Postat av: Bodil

Hmm adressen försvann ju grrr. www.matildasmums.blogg.se
Hoppas de gick nu

2008-05-08 @ 10:06:20
Postat av: Mari

Nope

2008-05-08 @ 11:47:56
Postat av: Sussie

det var trevligt att äntligen få träffa er,hon e så söt o go er lilla tösabit. Och hon gillar att pussa på pågar med haha..kramis på er

2008-05-08 @ 14:56:06
Postat av: MysticQ

Hon är kriminellt söt.

2008-05-08 @ 16:52:59
Postat av: Sofia

Gud vilken sötnos....=) Hoppas vi kan träffas snart, skulle vara så kul!!! Ha en skön helg. Det ska vi försöka ha...=) Kram

2008-05-10 @ 07:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback