Resan till Malmö...

gick jätte bra. Line var så duktig. Lite problem bara när hon skulle sova på tåget för somna i famnen gick inte. Tillslut drog jag fram hennes vagn som stod trångt bland andra vagnar och väskor och så fick hon somna mitt i gången..folk kom ju naturligtvis förbi men det kändes ändå som hon var i vägen. Men är min lilla stumpelumpa trött så ska hon få sova...punkt, slut!!! 

Sånt man aldrig tänkt på men shit va kasst med utrymmen. Små barn som åker långt tycker man ju att det bordes tänka på.

Super kul att träffa Bror, Bodil och Matilda..men mer om Malmö kommer sen,,




Kommentarer
Postat av: Sussie

Hej vad
kul att ni är i Malmö..Hade varit kul o ses ;) Här är allt bra, fullt upp med med goseungarna! Hälsa alla /kram från sussie och Co

2008-05-02 @ 09:24:50
Postat av: Mari

Hej..ja nu är vi här i Malmö!!!! ja,,hade varit skoj att ses.. tycker ni valde ett sånt fint namn på lillpojken...Helmer!!! Förstår att ni har fullt upp hemma nu!! kram från oss alla här

2008-05-02 @ 10:21:19
Postat av: Anonym

Hur länge ska ni vara nere? Vi har inget spec bokat, men det kan jag tänka mig att ni har kanske!?

2008-05-02 @ 12:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback