Ångest ikväll...


Söndag och jag har mer jobbångest än vad jag brukar ha...känns inte som jag vill gå till jobbet alls i morgon. Det är inte jobbet i sej som gör att jag känner så här utan jag vill bara vara hemma med Line...jag vill leka med HENNE i morgon, mysa och kramas..sitta och äta tillsammans med henne...prata med henne..busa!!! Snart börjar hon på förskola och det känns faktiskt lite jobbigt att allvaret drar igång nu..snart ska det hämtas, lämnas och kramas hejdå...SNYFT!!! Line kommer få det skoj, jag vet ju det men för mamma hjärtat känns det tungt. Känner alla föräldrar så?

Längtar till jul då vi får vara lediga lite mer tillsammans....



En rolig sak idag. Majas kalas!!! Roligt att träffa Maja som redan är 1 år (kan inte fatta att våra små kottar blir så stora,,,så snabbt) och prata lite med Petra och Linda.

Kalasfika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback