Okej dag

Gick bra att jobba idag ändå trots ångesten igår...såklart att det gjorde det, bara jag som är en fjompig mamma!!! Väl där så var det fullt upp fram till det att jag gick hem så jag hann knappt tänka på lillskruttan. Vi har haft det lite lugnare med barn det två sista veckorna, sjukdomar och höstlov men idag var alla tillbaka igen.

Line har börjat prata en massa och hon härmar oss när vi pratar...Sååååå skoj!!! Sen har hon blivit riktigt gosig av sej. Vill ofta kramas och vara nära oss. SÅÅÅÅÅÅ MYSIG!!! Det har hänt mycket med henne på kort tid. Jag säger som alltid "den bästa tiden är nu".

Tog en kvällspromenad när Line somnat...så skönt att komma ut..lyssnade på bra musik och drömde mej bort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback