Tack Hillevi


Line i den sköna fleecedräkten som hon fått av gammelfarmor Hillevi...

På lördag tar vi farväl av farmor..känns konstigt att hon inte finns längre men jag är glad att hon slapp lida och att hon fick vara hemma hela tiden. I sin stuga...
Nu kommer jag få träffa alla släktingar..vissa som jag inte sett på så länge...kusiner som jag aldrig träffat..tråkigt bara att det är under såna tråkiga omständigheter. 

Flyttdagen närmar sej med stormsteg...speciellt nu oxå när jag åker bort i flera dagar. Vi var upp på vinden i dag så i morgon ska vi köra bort lite "skräp" som vi samlat på oss. Längtar såååå tills vi får nycklarna, kan låsa upp och gå in i vårt nya hem.............vilken känsla!!!

Det går bra för Line på humlan. I måndags var hon ute på gården och lekte i en timme utan att Petter var med. Känns sååå skönt att det fungerar så bra även om jag är väl medveten om att det kan komma ett bakslag. Det får vi ta då isåfall.....

Line älskar ju djur...hon kan nu låta som en katt, ko, tiger och häst..... :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback