Att man kan ha så kul...

Oj oj vilken kväll det var igår!!! Livat värre........en riktig höjdarkväll var det! En nostalgikväll med grymt bra musik och massa roligt folk..kan inte bli bättre än så!!!
....men när jag vaknade i morse var det med ett tungt huvud, inte lika roligt...men jag låg i soffan och tittade på "En geishas memoarer" i typ 3 timmar så det var perfekt. Så bra film! så sorglig och fin!

Fick ett mess idag som gjorde mej så glad....Sofia och Fredrik har fått en liten pojke!!! Så mysigt....stort grattis!!!  

Nä nu ska jag rycka upp mej lite och ta en promenad...förbi huset såklart!! Petter och Line kommer inte hem förrän på måndag så jag får längta lite till men jag ska passa på att njuta lite av att göra precis INGENTING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback