Blir lätt kär....

Husvisning idag alltså...och jag är kär...IGEN! :-) Ett stort hus, lite fööör stort egentligen men precis så öppen och fin som jag vill ha det. Så nu ska vi bara räkna på det och fundera över helgen så får vi se vad vi kommer fram till. Kanske inte den bästa tiden just nu att köpa hus men läget ändras väl....

Usch...det är lite jobbigt det här med husköp..känns så stort!

Medan vi var på husvisning lekte Line med barnvakten Lisette. Det hade gått jätte bra...tur att man har snälla vänner som vill ställa upp!

Fredag i morgon...slutar tidigt oxå....SKÖNT!!!


Kommentarer
Postat av: Magdalena

Spännande med hus! :)

Själv ska jag flytta till en lägenhet i Sollebrunn i mitten av november...

Kram

Postat av: Magdalena igen

Japp, en liten tvåa är det. Var å kollade i onsdags och bestämde mig förra fredagen...

Väldigt centralt är det, typ vid ICAs parkering.

Jag och mamma ska dit och kolla lite i eftermiddag.

Trevlig helg!

Kram

2008-10-03 @ 15:05:17
URL: http://muumaggan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback