Det ordnar sej så bra allting!!!

Idag har det varit fullt upp...efter att jag slutat var jag hem en sväng sen gick vi ner till Fastighetsförmedlingen
och skrev kontrakt tillsammans med säljarna till vårt hus. Ett jätte trevligt par. Kvinnan tyckte det var ganska jobbigt att flytta men hon tyckte det kändes skönt att en barnfamilj flyttade in. Line var på sitt härliga sociala humör och tog lite poäng såklart. Vi ska till huset nästa vecka nån gång och titta runt lite..ev kunde det finnas möbler vi kunde köpa så det är ju bra. Efter det väntade det "pedagogiskt cafè" på jobbet. Kl. 19:00 var jag hemma igen och då blev det fika hos oss med paret som ska flytta in i vår lägenhet. Vi har verkligen haft tur att båda paren är så gulliga och att allt har flytit på så bra!!!  

I slutat av november får vi nycklarna!!! :-) Härligt!!!


Stor grattiskram till Suss som fyller år idag!!!


Nu ska jag snart moffa i mej lite pizza...............föresten vilken träningsvärk jag haft efter ridningen....alla på jobbet har haft ont idag!!

Kommentarer
Postat av: sofia

Så glad för er skull =) Förstår att du planerar & har huvet fullt med ideer nu...så kul ju!!! Här renoveras det för fullt...Fredrik håller både på med köket ( nästan klart), grunden & ikväll målade han om i vardagsrummet =) så fint blir det! På onsdag bär det av till ikea, nya soffor. Ektorp, vit/blå randiga har jag fallit för. Visst är ni nöjda med era???

Stor KRAM

2008-10-13 @ 21:35:08
Postat av: Mari

Ja många ideer har man nu!! Så kul så kul!!! :-) vi är jätte nöjda med sofforna! Dom är jätte sköna!

Nu är det nära för er...... tänker på dej ofta!! :-)

Kram kram

2008-10-14 @ 08:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback