När humöret är på topp!!!


En nyklippt Line äter mandarin!! Det var dags att toppa henne lite.

Tack för alla fina gratulationer till huset. Ni är så gulliga.... :-)
Idag gick jag, Petter och Line förbi vårt blivande hem. Det kändes väldigt speciellt att gå förbi där nu och veta att vi faktiskt ska bo där sen. De är så fint och jag längtar sååååååå!!

Tyvärr så finns det ej förskoleplats för Line på förskolan som vi hade tänkt utan det kanske blir så att hon måste gå på solängen i västanfors....känns inte så kul eftersom det blir så långt bort. Hoppas att det löser sej... men men jag ska inte klaga....vi har ju fått huset!!! När jag tänker på det känns allting annat ganska så obetydligt.

Ikväll var jag på boxningen. Ett jobbigt pass med mycket spring (idioten) och hopp. Kände mej helt slut när jag gick därifrån. Men nu efter lite tonfisksallad så känner jag mej pigg igen. Härligt det är att träna...

oj vad jag är positiv..... en sak till.. det går bra på jobbet....ja det mesta går bra nu....livet är härligt ibland!!!
 Och så har jag en underbar familj! Petter och Line...jag älskar er!!! Jag älskar er alla....

ha ha ha :-)

Kommentarer
Postat av: sandra

vad härligt det är när allt rullar på bara...

Line får gärna börja på Solängen, då får Tuva och Theo lite sällskap dit och hem kanske...hihihi

2008-10-08 @ 20:36:28
Postat av: Mari

En positiv grej med solängen iallafall!!! :-)

Kram

2008-10-08 @ 20:55:03
Postat av: Camilla

Grattis till huset,,vad roligt för er! Vet inte riktigt vart det ligger men jag får komma på besök:-). Vad fin line blev i håret..ta hand om er. kram

2008-10-09 @ 09:50:26
Postat av: Bodil

Stort grattis till erat hus va roligt för er.

Kramisar från oss. Ps tack för kortet

2008-10-09 @ 10:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback