Lite rörigt just nu...



Flyttkartonger har vi inhandlat och packat. Sjätte gången jag flyttar nu och jag hoppas att det dröjer läääääänge länge innan jag flyttar igen.

Jag är inte så vidare pigg just nu. Ont i halsen, hes och tung i skallen. Men jag kämpar på och jobbar ändå....men idag på morgonen kändes det nästan som att det var bäst att jag gick hem...jag hade ner saker, tappade saker och allt gick bara åt skogen- på tal om skogen, idag lagade vi mat i skogen. Jag kockade makaroner och köttbullar i spritkök. Barnen åt med god aptit.

På torsdag åker Line och Petter till Ed och hälsar på. Jag ska vara hemma själv i fyra dagar....jag minns inte ens när jag var hemma själv så länge. Helgen ska jag fördriva genom att packa, sova och på fredag blir det fest. Nostalgikväll på bruks. Det blir nog livat värre...Hoppas jag mår bättre då bara....

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Oj, har ni börjat packa!

Det har inte jag gjort nä... Borde kanske göra det! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback