Inte som vanligt!!!

Precis kommit hem från en uppfriskande promenad. Gick förbi VÅRT hus..två gånger!!! Det är verkligen så fint...kan knappt förstå att det snart är Lines, mitt och Petters hem! Har alltid gått förbi huset och tyckt att det är fint och nu ska vi bo där...vilken jäkla tur vi har!!!

Tomt här hemma när Line och Petter inte är hemma...
Deras resa till Ed hade gått bra iallafall och när Petter ringde ca en halvtimme efter att de kommit fram så var det redan full fart på Line där hemma....min lilla tjej...saknar!!!

I morgon börjar jag jobba tidigt sen ska jag träffa Annmari på stan. Senare på kvällen ska vi hem till min kollega Pia och efter lite käk där ska vi vidare till en annan tjej som har fest. Ska bli skoj...


Kommentarer
Postat av: sandra

hoppas du får en trevlig helg med tjejerna!

tur att helgen går fort så du snart får gosa med lilla stumpan igen...ja och stora stumpen med ;-)

kram kram!!

2008-10-24 @ 11:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback