Utmanad av Sussie!!!

Vilken mat äter du ofta?
Kyckling med olika tillbehör

När du är på kalas, är du personen som sitter eller hjälper du till att duka av?
Hjälper oftast till..

Var sitter du helst när du bloggar?
I soffan

Köper du ofta Triss!
Sällan,,,ändå är jag irriterad på att jag aldrig vinner nåt :-)

Vilket land eller vilken stad har varit din bästa semester?
Grebbestad, åh så mysigt vi hade...

Vilken TV-kanal tittar du mest på?
3: an och 5: an

Vilket är ditt favorit vin?
Har inget, inget stort vinfans men jag dricker ibland ändå

Här är reglerna:Välj ut 4 stycken som du vill ska svara och utmana dem sedan på deras bloggar. Be dem läsa din, och låt personen som utmanat dig veta när du svarat på utmaningen.

Jag utmanar:
Susanne
Magdalena
Camilla
Resten har redan blivit utmanade!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, det är verkligen kul med flytt! :)

Har svarat på din utmaning nu!

Postat av: Magdalena

Kan ju va trevlig att skriva namnet oxå, men jag tror att du förstår att det var jag som skrev inlägget här ovanför?

2008-10-30 @ 22:01:23
URL: http://muumaggan.blogg.se/
Postat av: Magdalena

Ja, köket är väldigt fint... Nymålat är det oxå! :)

Snöade lite grann imorse men inget ligger kvar!

Trevlig helg!

2008-10-31 @ 13:44:00
URL: http://muumaggan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback