Fredagkväll

Snart  är min favoritdag slut...fredagen!!! Helt klart veckans bästa dag. Inget slår den härliga känslan när man får gå från jobbet på fredags eftermiddan...

Idag har vi varit i Avesta och handlat lite. Mest till Line såklart, en topp till mej och inget till Petter....som det brukar vara :-)
Annars har vi tittat på en film, "min dotters hemlighet"...nånting sånt. Ingen toppenfilm direkt men lite spännande ändå.

I morgon ska jag och Line åka till Skinnsberg. Suss är hemma och hälsar på så vi ska ses en sväng. Såklart hälsar vi på mamma och pappa oxå!

I morgon är det jag som får gå upp med Line när hon vaknar...hoppas det inte blir alltför tidigt....ska gå och lägga mej snart iallafall. GOD NATT!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback