KÄRLEKSFILM!!!


Filmen vi såg igår va riktigt bra. Den var allt som en riktigt tjejfilm ska vara. Rolig, sorglig och så mycket kärlek! KÄRLEK är bra....

Bästa filmen jag sett denna månad var ändå SEX AND THE CITY filmen....Jag bara älskar Carrie, Samantha, Miranda och Charlotte!!! :-)

I morse sov jag ända till klockan 10...det var länge sen....vaknade flera gånger men tvingade mej att somna om. Nu sover Line och Petter.... ( Petter stackarn är förskyld ) och jag funderar på om jag oxå ska gå och lägga mej....känner mej konstigt nog trött!!!

Ja, jag går och lägger mej........

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Då måste jag se den (P.S I love you)

Postat av: Sussie

Den har jag sett den är bra, fast jag håller med om att sex in the city är bättre...i like a lot!! hoppas allt är bra med er, trots förkylningar o sånt... Kram från oss

2008-09-22 @ 15:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback