Lång dag...

...idag. Först jobb och sen möte efter det!

Måste bara säga att vår nya chef är super bra. Jag gillar henne skrapt. Hon lyssnar verkligen på det man har att säga och hon har många nya och bra idèer för verksamheten. Blev ju lite ändringar i oganisationen medan jag var föräldrarledig så man undrade ju lite hur det skulle bli eftersom jag inte kände igen vår nya chef men jag är glatt överraskad. Har aldrig varit så nöjd med min chef som jag är nu.

Line blev så glad ikväll när jag kom hem..kanske hade hon saknat mej lika mycket som jag saknat henne!!! Hon busade och skrattade och så fick jag både pussar och kramar....
Petter berättade idag att Line kommit fram till honom och smekt han på kinden....bara sådär....gulligt!!! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback