Utmanad

Jag blev utmanad av Magdalena

Regler:
Beskriv först regler
Svara på alla frågor
Välj ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din.
Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen.


* Fem saker som fanns på din Att-göra-lista idag?
1. Greja med förskolans hemsida
2. Gå på sånglek med Line
3. Duscha
4. Vika tvätt (kom undan rejält eftersom jag pratade med Lasse i telefon, så Petter gjorde det mesta ;-) )
5. Käka middag med Petter


* Vad gjorde du för 10 år sedan? Jag gick andra året på barn och fritidsprogrammet. Bodde hemma och gick ofta på Brinellfesterna.
* Fem saker du skulle göra om du blev biljonär:
1. Köpa ett fint hus
2. Resa
3. Skänka pengar till nära och kära.
4. Shoppa massor med kläder och allt annat jag vill ha till mej, petter och Line.
5. Spara

* Jag vill utmana:
Bodil

Camilla

Sussie

Susanne

Känner tyvärr inte så många med blogg!


Kommentarer
Postat av: Bodil

Jag har svarat på din utmaning hihi.

Kramisar

2008-09-24 @ 20:57:48
Postat av: Sussie

Svarat

2008-09-25 @ 08:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback