En valborg i stillhet...

Valborg....de flesta sitter väl med en öl, cider eller någon annan dryck i handen just nu. Att grilla är säkert oxå poppis en kväll som denna....men för mej är det lungt och skönt...lite ensamt oxå, det måste jag ju erkänna....! Petter jobbar och Line sover...fick lägga henne extra tidigt idag oxå för en låååång lång dag utan vila förvandlar Line till en retad tiger så efter många utbrott och tårar så var det natti natti!  Fattar inte varför hon envisas med att inte sova på förskolan!??!?!!?!?!?!

Satt ute på baksidan tills för en liten stund sen och läste ut min bok...så nu ska jag ta och börja med nästa.." Odjuret"...har hamnat i en "kan inte sluta läsa fas" och även fast jag har hundra andra saker jag skulle behöva göra...viktigare saker men mindre roliga så väljer jag att lägga mej i soffan, dra filten över mej och läsa.

Så de ni..det är min valborg....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback