Nu är det som vanligt igen.....

Line är hemma igen och det känns härligt!!! Så tomt utan henne här hemma så helst av allt ville jag hämta henne direkt när jag vaknade idag. Men att sätta sej i bilen då det vore ju ganska så idiotiskt......det hade gått jätte bra hemma hos mormor och morfar, men det visste jag att det skulle göra!

Så nöjd över gårdagen. Hade så himla kul och jag är så glad över alla mina vänner!!! NI ÄR UNDERBARA!!!!!!!!!!!
Halv fyra tror jag klockan var när de två sista gick hem i morse....så festen varade i 10 timmar....lagomt :-)

Hade ju tipspromenad i går som handlade om flytten och lite annat....Annmari vann med 11 rätt av 12, riktigt bra...och Emma och Jesper vann utslagsfrågan som gick ut på att gissa antal godisar i ägget. Rätt svar var 171 st och de gissade på 170 st. Det var duktigt!!!!

I morgon blir det att vara ute hela dagen och så ska vi nog premiärgrilla. Vi har inte köpt nån grill än så det blir nog att inhandla en engångsgrill. Går bra det med!!!!!!!!!!

ha en bra påskafton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback