Sån härlig tjej!!!!!!!!!!

Har precis lagt Line! Så go hon är och så positiv..."Nu ska du gå och sova" Line - jaaaaa! "Ska vi gå och hämta en napp? "Line - jaaaa! Vi hittar en napp, vi går upp, i trappen pekar hon på min näsa, mina ögon och säger vad det heter.... och sen på tavlorna som hon gjort som hänger i trappen..! Jag får en godnatt puss, en kram och sen lägger jag ner henne i sängen. Jag säger god natt, vi ses i morgon och hon fnissar lite. Sen skjuter jag igen dörren och det är tyst.
Snacka om underbara nattningar............ja, allt är underbart med Line....!!!! :-)

Vilken tjej!!!!!!!!!!!!!!

Va på en inspirerande föreläsning idag med Mia börjesson, handledare, coach, inspiratör! Det hon ville få fram är att man ska lära sej att tänka "jag är en livsviktig", att man i arbetet med barn är en bättre pedagog när man ser hur viktig man är för barnen och andra man möter. Att man ska se framåt i livet och inte tänka på det som hänt. Man ska fokusera på det positiva och inte älta det negativa. Hon var väldigt bra och man fick många "AHA" upplevelser!

Nu ska jag glo runt lite på facebook!!! Man är ju lite beroende...men bara liiiite!!! ;-)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback