Bilder kommer en annan dag!

Skulle sätta in lite bilder från gårdagen men det gick inte...,bara snälla bilder Sandra...lovar... ;-)
Så det får bli en annan dag...

Hade iallafall jätte skoj kväll med tjejerna och mysigt var det på hamnkrogen...så mycket folk att vi fick sitta ute på bryggan men det var som sagt bara mysigt! Jag, Petra och Tina hamnade på Green man sen...så nu fick jag en dos av dans så jag klarar mej ett tag igen. Partypingla? kanske det men vad ska man göra när man bara älskar att dansa!!!

Idag var vi på Lines nya förskola och hälsade på. Inskolningen kommer nog gå bra och smärtfritt tror jag...hon verkade så nöjd när hon var där. Jag blev glatt överraskad när jag såg utegården...hade faktiskt ingen anning om att det var så stor gård på baksidan. Kommer bli toppen!!!


Kommentarer
Postat av: sandra

:) hahaha...ja, vad bra, ska bli kul att se bilder senare. Kul att det gick så bra med Line, nästa vecka är det Theos tur. Vi hoppas det går lika bra då som det gjorde för Tuva.

Ha en fortsatt trevlig kväll!

2009-08-06 @ 19:53:19
Postat av: Tina

Det var såå roligt på hamnkrogen, tyckte de var mysigt att vi satt där på bryggan!

och sen på green man -älskar att dansa!!! sen fick ja ju lite hångel å ;) men de hade kunnat vara med en annan kille! =) puss på dig!

2009-08-13 @ 22:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback