En bra dag!

Line och Petter är på stan med en kompis + barn så för mej blev det en stund framför datorn. Precis hemkommen från en skön promenad i härligt väder. Idag kom solen minsann så det är bara att njuta...
Annars idag har vi tapetserat, ska göra lite mer ikväll när Line sover...sen har jag lunchat på vallonen med Petra och besökt jobbet. Kände att jag var tvungen att uppdatera mej lite. 4 dagar kvar på semstern sen är det dags....kommer bli bra!
Intalar mej det iallafall ;-)!!! Barnen blev glada över att se mej iallafall och det gör ju allt så mycket lättare.

Idag var Line och några till i skogen. Hennes fröken frågade Petter idag när han hämtade om vi var ofta i skogen för Line hade bara sprungit in i skogen precis som hon ofta är där. Jag kan ju knappast säga att vi är det..men hon älskar ju stenar och pinnar och det finns det ju gott om där så det var väl ett toppen ställe. Vi får helt enkelt ta en dag i skogen!!!!

Nej...nu ska jag passa på att dammsuga lite innan de kommer hem igen...

Kommentarer
Postat av: Ulla-Caisa

Hej på Er! Visst ska dottern till skogsmannen (har tappat titeln..)trivas i skogen!!!!!

Ha det bra.

2009-08-19 @ 20:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback