Första dagen...

på jobbet är gjord och det gick jätte bra. Roligt att vara tillbaka igen, träffa alla barn och mina kollegor. Jag var redo helt enkelt. MEN det sved i söndags kväll när jag drog och tränade vid sju tiden på kvällen, sa hej då till Line och visste att jag inte skulle få träffa henne förrän idag efter jobbet kl. 16:00. Efter att ha varit med henne i sju veckor så gott som hela tiden så kändes det tungt att vara ifrån henne så länge...Min lilla älskling...kramade om henne hårt idag när jag kom hem...

Line är just nu lite sjuk. Snorig och kass i magen. Men Petter är ju ledig så det passar ju bra det....

Nepp sängen väntar,,,,,ganska trött nu. Har dessutom läst en tråkig "matte bok"...så nu orkar jag knappt håla mej vaken!!! Natti natti............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback