Har inte blåst iväg..



även om man lätt hade kunnat gjort det idag!!!

Endast 1 vecka kvar nu av min långa semester....6 veckor har iallafall blåst iväg. Men det känns faktiskt att jag varit hemma ett tag nu och lite smått börjar jag väl känna att det faktiskt ska bli helt okej att börja jobba, lite saknar man ju den vanliga vardagen....kollegorna, barnen på jobbet och allt annat som hör till. Att vakna tidigt till alarmet på mobilen saknar jag dock inte en sekund så det blir väl det som kommer kännas jobbigast, att slippa laga en massa mat blir det bästa. Men jag har haft en sån bra och skön semester och även fast vi varit hemma och inte varit iväg på mer än dagsturer så är jag helnöjd...dock inte med vädret men det var ju inte så oväntat ändå (vi bor ju i sverige...) Att vara så här mycket med Line har ju varit det allra bästa och det jag kommer sakna mest. Det är när man är ledig som man inser hur lite tid man egentligen är med sina barn...och det kommer kännas riktigt tungt de dagar när jag kommer hem sent...hinner mysa och leka i ett par timmar för att sen säga god natt!!!!!!!!!!!!!! USCH...................!!!! Vill inte ens tänka på det!!!!!!!!!! :-(


Stort grattis till Petra som fyller år idag!!! Kram!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback