Min dag!

Efter lunchen på kina som snälla Annmari bjöd på eftersom jag fyllt år så drog jag hem och tvättade fönster.(lite duktig iallafall...) Hann även med att läsa ut boken som jag läst i typ 1 vecka "den hand som skälver" av Kjell Eriksson.....(jag betar av min boksamlingen ganska så snabbt nu...) innan jag hämtade Line. Jag var super glad över att få se henne men hon ville inte hem...ett bra tecken ändå..då trivs hon! Efter lite lek ute på gården och en cykeltur ner på stan så gick vi in. Jag har satt in en massa bilder i album och Line har lekt och tittat på bolibompa...

Nu har jag lagt Line och jag själv äter tonfisksallad (som vanligt....) och bloggar!!! Så ser alltid mina kvällar ut när Petter jobbar och det gör han för det mesta nu....men han slutar i morgon bitti och är ledig till söndag så det känns bra...

Idag fyller gullungen Erik 2 år!!! Grattis grattis!!!!!!!! Kalas på lördag!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback