2009

Årets bästa:

* Line...denna underbara tjej som förgyller vårt liv på ett sånt underbart sätt att det inte går att förklara! Den bästa gåvan av alla.

* Petter som är den finaste pojkvännen någonsin och en helt fantastisk pappa. "Alltid tillsammans"!

* Vårt underbara hus som vi nu ägt i 1 år och som vi steg för steg gör till vårt eget, som vi vill ha det.

* Min fina familj som alltid finns där, för mamma och pappa som alltid så snällt ställer upp och hjälper till, allt från att vara barnvakt till att fixa till vår gård.

* Mina fina, gulliga, ärliga, trofasta vänner som jag alltid har så roligt med. Mina vänners barn som titt som tätt utökas.

* Mitt jobb och att jag hela tiden utvecklas i det. Mina härliga kollegor.

* Att jag är frisk och mår bra.

* Att alla jag älskar är friska och mår bra!

* Att jag lever ett jätte bra liv och är lycklig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback