Fan va bra........

Erik vann!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Såååååå jäkla bra..visst trodde jag att det skulle bli så men Calle var populär han med och förra veckan när han blev den som satt säkert fick man det bekräftat. Jag rös verkligen när jag hörde att det var Eriks låt som spelades som vinnarlåt. Nu låter jag som en riktigt fjortis men skit i det...i år digga jag verkligen idol och jag diggar Erik!

Nu ska jag gå och lägga mej...tyvärr ensam för Petter är kvar på jobbet i natt och kommer inte hem förrän i morgon kväll :-( . Får längta lite men det är inte helt fel det heller............

God natt!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Bodil

Ja fy fan va glad man blev att de va Erik som vann.... Jag tom fick glädjetårar känslig som jag e hihi. Jag har laddat ner låten o har den som ringsignal nu yippi. Snart så ses vi ska bli så kul:) Kramisar

2009-12-12 @ 09:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback