Kollar på svenska hjältar...

och jag blir rörd igen!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Ulla-Caisa

Hej!!! Jag kika bara lite,tjejen med rosa håret bor granne med Fredrik och Maria.Gamla "Dollans"affär, Petter minns nog var den fanns!Annars har jag röjt efter inbrottet här i lördagskväll.Usch va otrevligt. Gonatt...

2009-12-14 @ 23:12:14
Postat av: Marie

usch..har du haft inbrott???? vad tog dom???

ja, det var så rörande att kolla på svenska hjältar...

kram

2009-12-15 @ 14:38:40
Postat av: Ulla-Caisa

Hej igen! Jag har inte koll på allt ännu men en guldklocka ( Erik 25 år i banken)guldarmband,ring och guldbrosh fr.Eriks mor bl.a snabbt har det nog gått för de har missat en del. Nu ska det låsas in.Men varför ska det alltid behöva hända innan man vaknar... Ha det bra!

2009-12-15 @ 15:30:13
Postat av: Marie

va tråkigt!!! det är ju minnen de tar så klart det känns taskigt!!!

2009-12-15 @ 17:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback