Vädret gör mej såååå trött...

Snart snart snart är det iallafall jul och långledigt. Längtar såååååååååå.....!! Känner att en del av mej redan tagit jullov...det är svårt att fokusera och vara i nuet. Vill bara att dagen 23:dje är här och jag slipper gå och jobba. Ska vara ledig 5 dagar, jobba 1 dag, ledig i 10 dagar, jobba 1 dag, ledig 2 dagar...Känns riktigt bra!!! Vi firar jul i Ed i år hos Petters pappa + familj. Ska bli skoj...senast vi var där och firade jul låg Line i magen så det är verkligen dags nu...
...och hon börjar ju bli så stor.......
nu verkar det som att hon håller på att vänja sej av med att sova middag. I söndags somna hon inte, i går sov hon och så idag ville hon inte igen. Varannan dag är ett typiskt tecken på att det börjar bli dags. En till sak som gör att jag känner "SHIT....MIN TJEJ BÖRJAR BLI STOR"...!!!!!!!!!!






Kommentarer
Postat av: sandra

ja, det går alldeles för fort för dem att växa upp...men varje ålder har ju sin charm...



ha en fortsatt trevlig arbetsvecka!



Kram Sandra

2009-12-08 @ 18:05:17
Postat av: Angelika och Cliff

ja herregud... det känns helt otroligt.

men min lilla dam har inte sovit middag på 7 år...

Då känns det.. =)) HAHAHHA....



Ha en fin jul


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback